Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

Οι εθελοντές της βιβλιοθήκης....

Πριν από περίπου δυο χρόνια, μαζί με την κυρία Ελευθερία και κάποιους από τους συμμαθητές μου, πήραμε την ευθύνη να προσέχουμε τη Βιβλιοθήκη του σχολείου μας.
  Γίναμε λοιπόν βοηθοί βιβλιοθηκάριου. Φέτος μάλιστα άρχισε να προπονείται και η Ε΄Τάξη για να της παραδώσουμε τη σκυτάλη.
Δεν έμεινε άλλωστε και πολύ! Μόνο δυο εβδομάδες και μετά...Γυμνάσιο.
  Αυτό που πραγματικά θα μου μείνει σίγουρα από τη Βιβλιοθήκη είναι τα γελαστά προσωπάκια των παιδιών όταν έπαιρναν ένα καινούριο βιβλίο στα χέρια τους!
  Ειλικρινά λυπάμαι πάρα πολύ που φέτος θα φύγουμε από τη Βιβλιοθήκη αλλά χαίρομαι γιατί πιστεύω πως η Ε΄ Τάξη θα εκτελέσει άριστα τα καθήκοντά της.
  Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω την κυρία Ελευθερία που ασχολείται και θα ασχολείται ( γιατί το ξέρω ) με τόση αγάπη με τη Βιβλιοθήκη αλλά και με όλους τους αναγνώστες που δε σταματούν λεπτό να διαβάζουν βιβλία...
  Τέλος εύχομαι σε όλους καλό καλοκαίρι και... καλό διάβασμα!
Πελαγία
Τάξη Στ
  Όταν ο κύριος Νίκος μας είπε ότι τα παιδιά της Ε΄Τάξης μπορούν να πάρουν μέρος για εθελοντές στη Βιβλιοθήκη, χαρήκαμε πολύ και οι δυο!
  Αλλά επειδή πολλά παιδιά ήθελαν να λάβουν μέρος κάναμε μια κλήρωση. Τελικά εμείς δε βγήκαμε, χαρήκαμε όμως για την Αουρόρα.
 Τώρα είμαστε αναπληρωματικές βιβλιοθηκάριοι αλλά δε μας ενοχλεί γιατί του χρόνου θα είμαστε κι εμείς κανονικές εθελόντριες.
Κατερίνα, Τσαοσιάν
Τάξη Ε
  Η εμπειρία μου στη βιβλιοθήκη είναι κάτι το φανταστικό για εμένα.
Για αρχή θα σας πω πώς έγινα βιβλιοθηκάριος: μια μέρα μας είπε ο διευθυντής ότι τέσσερα παιδιά από τον αριθμό των παιδιών που θα σηκώσουν το χέρι τους θα γίνουν βιβλιοθηκάριοι.
  Εγώ εκείνη τη στιγμή εντυπωσιάστηκα διότι από τότε που ήμουν μικρός και έβλεπα του βιβλιοθηκάριους τους ζήλευα και από τότε ονειρευόμουν ότι θα  γίνω κι εγώ.
  Ο Διευθυντής άρχισε την κλήρωση κι εγώ ανυπομονούσα να ακούσω το όνομά μου. Είπε το πρώτο, το δεύτερο, το τρίτο και ακόμα όχι το δικό μου. Συνέχισε για το τέταρτο και δυστυχώς δεν ήταν ούτε αυτό!
Στενοχωρημένος έφυγα για το σπίτι.
  Την επόμενη μέρα ο φίλος μου ο Αντώνης αποφάσισε ότι δεν θέλει να γίνει βιβλιοθηκάριος και τον έπεισα να μου δώσει τη θέση του.
 Η χαρά μου ήταν απερίγραπτη. Την επόμενη Δευτέρα ήμουν εκεί πρώτος πρώτος και ήταν φανταστικά!
Από τότε η Δευτέρα είναι η αγαπημένη μου μέρα.
  Πιστέψτε με, το να είσαι βιβλιοθηκάριος είναι φανταστικό!!!
Μάνος
Τάξη Ε΄



   Με λένε Αουρόρα Μουφτάρι, είμαι δέκα ετών και πηγαίνω στην Ε΄τάξη.
   Είμαι εθελόντρια στη Βιβλιοθήκη του σχολείου μου και αυτό μου δίνει μεγάλη χαρά, γιατί ήταν κάτι που το ήθελα πολύ από την Γ’ τάξη. Τότε είχα πάρει και ένα βραβείο επειδή είχα διαβάσει τα περισσότερα βιβλία από όλα τα παιδιά της τάξης μου.
   Α και κάθε τάξη πήρε ένα βραβείο αφού κάθε παιδί από μία τάξη πήρε από ένα βραβείο επειδή διάβαζε τα περισσότερα βιβλία.

Αουρόρα
 Ε’ τάξη

  Όταν έγινα εθελόντρια στη Βιβλιοθήκη χάρηκα πολύ!
  Μου φαινόταν σαν να είχα μεγαλώσει και να είχα πάρει μια τέλεια δουλειά!
΄Οταν έρχονταν πολλά παιδιά ένιωθα ΧΑΡΑ, αν και πολλοί δεν έχουν επισκεφθεί ακόμα τη βιβλιοθήκη μας.
Λυπάμαι πολύ που θα αναγκαστώ να την αφήσω, όπως και πολλά άλλα πράγματα του σχολέιου μας αλλά πάντα θα θυμάμαι τις όμορφες στιγμές που πέρασα εκεί με τους φίλους μου και φυσικά με την κυρία Ελευθερία.
   Την ευχαριστώπολύ και της εύχομαι « καλή συνέχεια »!
Έρικα
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου